۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳

غلامپور در گفتگو با مهر:

۸ پایگاه مقاومت در شهرستان عسلویه احداث می شود

۸ پایگاه مقاومت در شهرستان عسلویه احداث می شود

عسلویه - نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه با اشاره به احداث ۸ پایگاه مقاومت در شهرستان عسلویه، گفت: خدمات سپاه در سال‌های اخیر در شهرستان عسلویه بی‌سابقه بوده است.

مهدی غلامپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سپاه عسلویه همگام با دیگر نهاد های شهرستان در ایجاد امکانات و همچنین برنامه های فرهنگی، منشا خدمات بسیار خوبی بوده است.

غلامپور تصریح کرد: در ماه های اخیر با همکاری سپاه عسلویه، چندین یادواره شهدا از جمله شهدای اهل سنت داشیم که با استقبال مردم متدین شهرستان روبرو شد.

وی بیان داشت: رفعتی فرمانده سپاه عسلویه، تلاش های قابل تقدیر در همکاری بسیاری از برنامه ها داشته است و اخیرا نیز گردان بیت المقدس اهل سنت چاه مبارک شروع به فعالیت کرده است.

غلامپور برگزاری چندین رزمایش موفقیت آمیز و همچنین برگزاری دوره ۴۵ روزه بسیجیان را با موفقیت، از دیگر کارهای سپاه عسلویه عنوان کرد.

مهدی غلامپور گفت: با همکاری سپاه عسلویه دو سوله با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در بیدخون و چاه مبارک، ۵ پایگاه مقاومت برادران در سطح شهرستان با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و حوزه مقاومت امام خمینی چاه مبارک با اعتبار ۲۵۰میلیون تومان احداث شد.

راه بنود به ساحل باید آسفالت شود

وی افزود: ساخت پایگاه خواهران در عسلویه با اعتبار ۷۰ میلیون تومان، ساخت حوزه مقاومت دانش آموزش و ساخت سالن اجتماعات در ناحیه سپاه عسلویه و کمک به خانواده های معظم شهدا از دیگر خدمات سپاه عسلویه بوده است که جای تقدیر دارد.

غلامپو در بخش دیگر گفتگو اظهار داشت: با همکاری نماینده مردم در مجلس و مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی گردنه خطرناک بنود که محل رفت و آمد صیادان، اهالی منطقه و گردشگران است هموار شد.

نائب رئیس شورای شهرستان عسلویه ادامه داد: در بازدید اخیر، معاون وزیر راه و شهرسازی در حضور نماینده مردم در مجلس  قول همکاری برای آسفالت این راه بنود با ساحل داد باید اجرایی شدن آن، در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 2504630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha